Followers
Friday, November 25, 2011
Friday, April 29, 2011
BantulaH Kami..
Masa begitu cepat berlalu …anak daraku Sabrina ini udah pong 12th…UPSR tahun ni….
yelah mama mana yg x nak anak dia berjaya kan…
Kali ini hanya majlis kecil2 di rumah mil ku….sempena menyambut birthday atuk & eca sekali kekdahnya....Hapy bithday atuk N Eca too...
Hapy birthday Sabrina...bersama coklat lilichoc..
Dlm masa yg sama, kesian melihat mereka…dah tentunye sukar mendapat apa ygmereka inginkan…x seperti anak2 org lain yg ade ibu dan ayah, mama n papa, mak dan abah... ...semuga Allah sentiasa melindungi anak2 ini...ameen.........
Mengikut kata ustazah disitu…mmg byk keperluan yang perlu disediakan..untuk 25 org anak2 yatim perempuan disana…makan, sekolah, buku2...pakaian dan sebagainye..
jadi sekiranye anda membaca ni..sudi2kan menghulur ..x kiralah…apa jua sumbangan ikhlas dr anda..mereka terima dgn hati yg terbuka…untuk dpt kan kepastian bolehlah telefon atau melihat web ini yer ..
Badan Kebajikan Siti Khadijah
Ustzh.Hasnah Bahari : 014 – 3341 321 (Pengurus)
Hug N KiSseS,
Tuesday, April 27, 2010
Majlis Hari Lahir Sabrina ke 11th..
goodies utk kawan pong sudah.....
hari ahad yg lalu
kami buat birthday party utk
sabrina n cousin tersayangnye batrisya balqis(eca)..
hapy birthday to u...hapybirthday to u...makan bersama..
present for birthday girls...
eca n sabrina sebaya n lahir hari yang sama
merangkap cucu sulong
fil n mil site...
so special diorang berdua ni kan..
'twin' lain mak lain ayah...ahahah..
flash back balik masa nak bersalin..
disubuh hari aku dah mula sakit2..
incik papa call lah my mil..
my mil ckp..kak long baru jer bersalin..
hua..hua...hua..
n petang tu aku plak bersalin
so sungguh betuah ler
my fil n mil ..menimang 2 cucu dlm satu hari...:)
lagi coklat utk majlis...

Alhamdulillah selesai sudah majlis ...Semuga anak mama menjadi org yg berguna...
HuG N KisseS,
Tuesday, April 20, 2010
Hapy Birthday Sabrina
hapybirthday anak mama Sabrina yang ke -11..
love from us mama, papa, memen n sofea...
here goodies for ur luvly friends..
(cilok pic dari blog cik ana..hehe)


so cute, thanks cik ana aka mama qaseh...sesiapa yang berminat nak oder sila ke blog cik ana..
HuG n KiSseS,
Friday, October 16, 2009
Sabrina Gigih Berlari..
alor kakak dpt no.2 ler..
bina gigih berlari...hehe
Saturday, January 31, 2009
MeReNTaS dEsA
Bersungguh2 nampaknye anak mama ni kan...kalo mama dulu ntah hapa2..lenggang2 kangkung lagi....awal2 lagi tahu x leh menang ater lari cam kura2.....hua..hua..hua..
Thursday, November 13, 2008
Majlis Aqiqah - Sabrina n Sofea
Actually at first ingatkan nak buat aqiqah kat sirim(opis papa) raya haji ni..but then, x jadi...due to our famili trip on raya haji so that we do it at sabrina school .... so, in the end ada a few parents yg buat aqiqah (including us).... thanks for everyone who managed to come..
Teacher's manage to get the best cow..heheh..finally anak2 mama ade lembu 'tunggangan' di akhirat nanti..insyallah..aminn...
Anyhow..these are the pictures from the event...mama ni takut2 nak tenguk sebenarnye.. haha..1st time pun...takut x sampai hati..

Susah gak nak tumbangkan lembu ni....havoc sekali...
Akhirnya ko tertewas...heheh..amboi ustaz.....tgh layan sembang ke
Ustaz lagi......hahaha....kalo ade lembu ade ustaz..ade ustaz ade lembu..
akhirnye selesai jua...

i didn't get the chance to taste the food.. camana tu? coz kenduri on the next day~ saturday(kenduri aqiqah, berkhatan, bertindik...)...tp as usual mama kan kerja...uwa...x pe ler ..at least dah dtg tgk petang jumaat tu..



Saturday, June 28, 2008
Sabrina dan Sofea
Semalam....Sabrina citer dia naik pentas masa assembly....amik hadiah sempena dpt menyelesaikan 'english puzzle'....wah...good job...big clap for u...
padanler bersemangat pagi2 semalam pi skolah...hehe..

Papa: Mama...suya pon dapat no.3...
Mama: Eh ye ker.....pandai gak suya ni...
Papa: Dia mmg ade angka 3 juga tapi ade no misteri yg mengikut selepas no.3 tu....
Mama: x faham...(sambil blur2..)
Papa: Hahaha..no 37 ler......
Mama: Adeh.........(nak marah pong ade..nak gelak pong ade....)..abis camno ni papa...apo kita nak buat dgn anak kita ni
Papa: Biarler..nanti kita pasang strategi.....jgn risau..
Mama: Ceh....yolar tu.....
Apa masalahnye ek...hah..kena kaji ni.......balik tadi tgk repot card dia...sumer A kecuali math ngan agama dapat C....nak marah pon x sampai hati....dah pecah rekod famili dah suya ni......adeh..
nanti le mama ngan papa pikirkan strategi apa yg patut supaya suya leh improve...