Followers

Showing posts with label Award. Show all posts
Showing posts with label Award. Show all posts

Saturday, June 13, 2009

Award From umiDanish


i received this award from Umi Danish......Thank you very much ...Award Luv2 lagik.....sori coz lambat sikit publish..

syaratnya follow the rules :

1) Accept the award, post it on your blog together with the name of the person who has granted the award and his or her blog link.
done


2) Pass the award to 15 other blogs that you’ve newly discovered. Remember to contact the bloggers to let them know they have been chosen for this award
15 org ek.. cam biase la ek.. to all
1. aen
2.eidaice
3.tasya
4.efaemaira
5.jelitayu
6.ida
7.in tan
8.farah
10.nest
11.mummyaaesh
12.yan
13.mamasyaza
14.kakyong
15.farah

so..sapa yg ade nama kat atas ni..sila2kan ler yer....

Hug N Kisses,

Saturday, May 23, 2009

Award Meletop...Ummi Abiqis & Amida..

Thank you for Ummiabbiqis (Yan) for passing me 'Penulis Nota Meletop Award'..haha..meletop gitu....so Yan..tunggu lerkomen yang lagi meletop2 lepas ni...ekeke



1-copy badge ''2009 cute's blogger award''untuk letakkan diblog anda.

2-Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda?

received this award from Amida_korea yang dulu stay in korea , srkg dah stay kat dubai pulak...ups suppose she changes her nick name to Amida_dubai..ahaks..just kidding kak.......
i know her when i join online biz last 2 years..then on off..and now meet again in blogging world...nice knowing her...


3-Setiap blogger mesti menyatakan beberapa fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di tag).

1.Suka berforum...emm kalau x berforum satu hari x sah
2.Suka blogging gak..kalao x memblogkan diri satuhari mahu meroyan
3.Suka masak....mestilah kan...tp tgk mud jugak..hahah..kalo virus M melanda..x suka ler..
4.Suka shopping online...

4-Anda perlu memilih 6 award seterusnya dan menyatakan pada mereka diblog anda....

'The blogger Award Friendship goes to':

1.Mamasyaza
2.Yan
3.Kak Yong
4.Nest
5.Aida
6.Intan

Kalo dah buat...just ignore k.....

Hug n Kisses..

Friday, May 22, 2009

Tag & Award Dr KAk YoNg & Mamasyaza...........

Another Awards from Kak Yong & Mamasyaza....Baiknye hati Kak Yong & Mamasyaza memberi award2 ni....cute2 pulak tu....kecil tapak tangan...satu blog ku tadahkan....





Tag - Profile Blogger

Terangkan maksud gambar itu.

Picture we took in Bandung..masa ni kat Tangkuban Perahu....

Kenapa pilih gambar itu?

Sajer....sajer nak tepek ...gambar ibu dan anak..hahah.....

Senang je tag ni....sapa nak jawab sila jawab yer...

Warm regards,


Saturday, May 16, 2009

Award Dari Manja & Cute Miut...

Lama Dah si Manja ni suh amik award.....dah amik lama cuma x tepek jer.......jgn marah eh manja....anyway...mekasih sudi memberikan sejambak bunga ni......kembang2 hidung menerimanya..heheh
Usha blog cute miut...huh tetiba nampak nama jd toplist utk award ni....kih2...dgn getiksnye x nyabor2 mengambil award ni..ahaks...cutenye sponge box...tqvm...

Wednesday, May 6, 2009

Tag Beatiful Girls Award

Award From kak Yong..thank you for passing me de very..very..very cute award...suka3..comei sangat...mcm awek korea ler cartoon ni ...hihiks....
Syarat2 menerima award ini:

1. Pastikan jantina anda ialah perempuan
mestilar....cik u-jin mmg pompuan tulen....semestinye sangat tulen...bkn auww2 tau...
2. Copy badge sebagai award anda
done...

3. Nyata 7 sebab kenapa anda bangga menjadi perempuan

  1. Bangga menjadi perempuan sebab boleh lahirkan baby... Can't find the words to describe it... hanya perempuan yang melahirkan jer yang tahu.....
  2. Bangga menjadi perempuan sebab apa2 pompuan didahulukan....ladies first gitu....
  3. Bangga menjadi perempuan sebab ada 'ladies market' heheh...lelaki xde tu..kui3...itu satu kebanggaan ..
  4. Bangga menjadi perempuan sebab syurga di telapak kaki ibu yg sememangnye seorg perempuan..
  5. Bangga menjadi perempuan sebab boleh bergaya mcm2 fesyen....from top to toe..heheh..kalau lelaki...emm....balik2 t-shet ..kemeja...cam kurang menarik je...
  6. Bangga menjadi perempuan sebab sesekali merasa ler ade org hantar bunga...ihiks...kalo lelaki..dah tentu jarang2 sangat berlaku ..betul x..
  7. Kalau dalam family Bangga menjadi perempuan sebab satu satunya anak tunggal perempuan...so manja lebeh sikit....ahaks...jgn marah..

4. Pass kan award ini kepada girl-friends anda ...
so u guys yang cantik n cun melecun ...meh ler beramai2 amik wei...
fizan, ainal, aen, tasya, mezah, eidaice, ana, ain, iyta,kak ita,kak izan, rozieq,amida,kak ida,aida,intan,ana,kak seha,mamaju,ida,ungu violet, manja....sapa2 yang belum ade boleh gak ambil k..

Sunday, April 26, 2009

AwaRd Fr. kaK YoNg

Another award from teman baru cik u-jin "kak yong"....tq very much kak yong...salam ingatan & perkenalan utk kak yong ...smuga perkenalan kita membuahkan kemesraan...ceewah....

AwArD Fr. Ungu Violet...

i just received this award from ungu violet...heheh..(sambil sengeh2 ni)..tq very much...
Kenapa jatuh hati dgn blog ungu violet???...

1.PuRpLe color ... i'ts also my favourite color...
2.Nice & creative blog.....gud arrangement...congrate for u as well..
3.Nice photo captured ....scenery was wonderfull..
4.gud experience u can share with others ....
5.sincere writing....through fr ur eyes..
ok..puas hati x??ahaks.....bukan bodek tau...ikhlas from bottom of my heart.......later cik u-jin display kat my wall k..tq..

Saturday, April 25, 2009

AwArd fRoM FiZan..



Baru ambil award dari blog cik fizan bersama dgn ucapannya......." Saya sayang kamu! Kamu memang bagus kerana sudi membaca n3 saya ini!!..."...
toce pjan...hang sayang aku ker..hehe...aku pong sayang ko....i lap u...mmuahhh...

ok..for all blogger yang sgt istimewa .....sudi ler ambil award ni... dgn ucapan...
"keep in touch n thks 4 being my special cyber friends...thks again 4 sharing your precious moment...i luv it...always.. "

Wednesday, August 13, 2008

First Time

Tag dr kak lisha...tq very much...mmuah...
Photobucket
My turn lak buat tag....jenuh nak menaip ....oleh sebab nest, tasya, aen ngan kak lisha tag me..thks all..berusaha ni menaip..
FIRST TIME NAIK KAPAL TERBANG...
5 years ago ...eheks...1st time naik kapal terbang..ejeje...pi hongkong,sen zhen,guong zhow aka co.trip sempena aku dptkan iso utk co. tu.......

biasa ler 1st time..poyo sikit r. teruja jgn ckpler...hehe...masa kapalterbang nak naik tu..ada 2 org pramugara yg hensem dok depan aku......dia tanye gak ler...sbb tgk aku dn kwn aku kalut semcam jer..ahaks...

"baru 1st time naik kapal terbang ke?"..wakaka...merah pdm muka kami..ekeke..

FIRST TIME MELAHIRKAN ZURIAT
20.04.99..lahirnye nur farisha sabrina permata hatiku yg sulong...rasa cam x percaya dpt jadi mama...bersyukur sangat...

FIRST TIME GI OVERSEA
Masa kecik2 lagi dah pi oversea..haha...singapore kira overseakan??..dulu mak selalu soping kat singapore kalo nak raya..sbb kain2 murah kat sana...tp skrg tebalik kot...org singapore mai jb shopping..

FIRST TIME DOK JAUH DARI FAMILY

Std 1 - Form 3 duduk hostel kat kota tinggi...alahai 20 minit jer dr rumah..hehehe..
yg betul2 jauh masa study kat utm kl...kira bebas lepas ler..hehehe...

FIRST TIME RASA DIRI GEMUK
masa lepas bersalin...rasa besar sikit ler badan ni..eheks...

FIRST TIME WORKING
Masa tunggu SPM start keje dah.Kerja Kilang Elektronik...rasa nye gaji pertama tu seingat2nye beli kan murtabak utk famili kat pasar malam...3 bulan kerja pastu dpt belikan mak tv baru..tp hat brp inci jer ler...hahaha..dasyat jugak..


FIRST TIME BERCINTA
cinta monyet byk gak ler..hahaha...tp yg x buleh lupa masa form 1..ade sorang boy tu mmg suka sangat kat aku...so masa hujung tahun nak cuti skolah..kan biasa kita bg kwn2 sain autografkan...so aku pong sama ler..aku bg ler kat dia ...
amboi 7 page dia tulis...sumer nye luahan hati jiwang karat...ya rabbi...siap tabur bedak lagi dlm tu...huk aloh..
tp 1st time aku bercinta lps spm ..sbb aku pong suka kat bdk tu..hehe..tp jodoh x kesampaian...emm males nak ingat ler...uwa....
sib baik ade pengubat hati...mohd darwis masa di utm..dan sampai sekarang..muga jodoh kami berpanjangan...amin..

FIRST TIME MERASAKAN DIRI CANTIK
bila ek..masa kat utm kot..sbb ade org panggil aku sheila majid...wakaka..free hair lagi masa tu..
masa kawin of cozler..double perasan...entah ler..bersyukur apa yg tuhan bg...sumer kurniaan tuhan tu cantikkan..

FIRST TIME TENGOK WAYANG
masa kat UTM gak..hahaha..tenguk movie Jurassic Park dgn kwn2..heheh..tukang bawak
Nor hidayahler..sbb dia ni familiar jln2 kat kl ni... kami ni sumer org kampung..ekeke..
masa tuh menjerit bagai..ish malu kat orang ..

FIRST TIME MASUK HOSPITAL
Masa bersalin puteriku yg pertama..di Sheila specialist centre..

******************************************************************
NAMA-NAMA TIMANGAN OLEH ORANG YANG TERSAYANG
Adik aku panggil aku dik (apsal ntah ..sbb aku kecik kot)
Famili panggil aku Mas.
Papa panggil aku Mama.
Kawan2 cyber aku panggil aku U-jin.kekadang Mas ujin..

FAVERET FOOD?
Nasi Lemak
Spaghetti
Cheese Cake


FAVERET KALER?
Pink, White, Orange ok gak..coklat pong suka gak...merah hati pong bes gak.wakaka...semualer..warna kusam je x suka

FAVERET SONG?
Sesedap telinga Mendengar especially korean song..
kalo malay skrg ni suka lagu Aizat n ANuar Zain

SIKAP YANG BUAT ANDA STRESS
Bodoh Sombong, Berlagak Pandai..Tahu nak komen jer..

3 MENDE YANG MESTI ADA DLM HANDBAG
wallet, henpon , lipstik

KALI TERAKHIR ANDA NANGIS BERIA-IA?
Last year...huhuhu...
sapa anda nak tag...
1.Eidaice...haha..eida..buat jangan x buat
2.cIK AIN..msdnoraini
3.mezah
4..TemaN CYBER yg lain...


I changed my font at thecutestblogontheblock.com

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin