Followers

Tuesday, March 20, 2012

Winter SoNata Part 2

ok part 2 plak..

ini kat kaki gunung mt sorak..
kami cuma amik2 gambar jelah kat sini..
di samping menikmati keindahan alam..:)

oh yer mcm kurang sorang dlm gambar ni...mana plak pelakon sorang tu yer..tetiba jer hilang..hahahha





kat korea ni kat mana2 je ade coffee shop...dah jadi satu kemestian gitu .....
kat mt. sorak ni ade gak...
aaa teringat cerita coffee prince....;)


kemain masing2...bajet actress...sekali2 kasik can...:P


dah puas dok berguling2 dlm snow
badan pon dah kepenatan..kaki lagilah..huhu..tangan dah beku..
x larat nak klik butang kamera dah..hahahah
kami balik ke hotel di seoul..
aa kejap je perut dah lapor kan...
ater kesejukan ..perut pon automatik kelaparan...
iskkk.dok sini sebulan mahu bulat memasing kan...
apa lagi... mentara tungu diner kami mkn r biskut roti coklat dsb...
sambil melayan lawak2 nor ngan abg aza...
hahaha...korang ni asik gaduh je kan...:P

we had an early diner at itaewon..
kat sini ade satu restoran pakistan tau...
main menu roti nan ngan nasik beriani...
wallahh...
sbb kita org lapor sgt ke atau sbb mmg sedap..
mengalahkan masakan kat m'sia plak....kakakaka...
sampai 3x anakku bertambah,,,. :P
sian tul ku tgk mcm org x mkn brp hari je...hahaha..
tp siyes lah naper lah asik lapor je...iskk..



ha tu dia siap ade bendera malaysia lagi......cayalah...
dok itaewon ni ok gak nxt time ..sbb byk restoran halal kat sini...:)

muka2 kekenyangan... :P

lps mkn...balik hotel yeay,,,,kunun nak kuar balik jln2 kat kaki lima dekat2 hutel tu..

xde maknanye okay....sejukkkk2.....malas...penattttttttttt
baik lepak2 kat bilik...mlm tu mkn magi lagi...roti lagi...mushroom sup...

Masya Allah perut apakah ini....kui3
:minimo_16:

Hug N KiSseS,




No comments:



I changed my font at thecutestblogontheblock.com