Followers

Saturday, March 26, 2011

sepetang bersama amani...@ putrajaya C.R.U.I.S.E

terbalik2 entry haku ni...nasiblah yer...mahu pening korang baca...:P
tp ade aku kisah...hahaha...

amani dlm cruise tuh titun jer xde kerja lain...tp bagus gak...
kalao meragam kang aku yg kelam kelibut...
sajer nak upload gamba jalan2 bersama amani...
masa ni amani baru 40 hari...sibuk je nak jalan2...
sempena cuti2 sekolah...nak jln jauh2 x beranilah..
...kakak2 amani lah yg ajak...amani ikut ajer kannnnnnn....:P
jadi mamanye ikut jugaklah...hehehe..

alhamdulilah xde apa2...masa ni lagi 4 hr nak lepas pantang..
kalau dulu masa mak aku masih ade mahu kena bebel 3 hari 3 mlm...
ade berani...???

ho ini 1st time kami jln2 naik cruise ni..
dah brp kali nak naik..ade je halangannye..
hari nak hujan ler...sudah tutuplah....rasa cam mahailah..
kiranye asik x jadik je...tp kali ni...dpt ler naik..
just nak bgtau...
yelah sharing is caring is loving...:))
kalau x silap tiketnya dlm rm80 untuk satu famili..ini rege pakej tau...
kalau x kira pakej...dewasa slm rm30 sorang...gitulah kekdahnye..
sementara tunggu cruise....kita photo shoot dulu....tp camera cabuk je lah..:P

masa ni nak makan2 kat alamanda....amani kena tunggu lah...kami nak isi perut..
me with my princess kat tepi tasik putrajaya...me n incik papa n amani...

ni kat dlm cruise.... merasa jugekkkk...

my cikonet posing ..blkg tu tantik...masjid putrajaya..
Hug N KiSseS,

No comments:



I changed my font at thecutestblogontheblock.com