Followers

Friday, April 29, 2011

BantulaH Kami..

Masa begitu cepat berlalu …anak daraku Sabrina ini udah pong 12th…UPSR tahun ni….

Alhamdullilah…membesar dgn jaya nye…dan ku doakan kakak dpt keputusan cemerlang…
yelah mama mana yg x nak anak dia berjaya kan…
Kali ini hanya majlis kecil2 di rumah mil ku….sempena menyambut birthday atuk & eca sekali kekdahnya....Hapy bithday atuk N Eca too...
istimewanya kali ni kami juga ke rumah anak yatim BKSK di meru kelang…
sebenarnye sudah lama niatku nak kesana…Kini terlaksana juga…. syukur dpt memberi sedikit sumbangan kecil yg x seberapa ini untuk anak2 yatim disana…Alhamdulilah, masih terbayang keseronokan mereka menerimanya...jika mereka seronok, aku pun apatah lagi tentunye lah sgt seronok..

Hapy birthday Sabrina...bersama coklat lilichoc..

Dlm masa yg sama, kesian melihat mereka…dah tentunye sukar mendapat apa ygmereka inginkan…x seperti anak2 org lain yg ade ibu dan ayah, mama n papa, mak dan abah... ...semuga Allah sentiasa melindungi anak2 ini...ameen.........

Mengikut kata ustazah disitu…mmg byk keperluan yang perlu disediakan..untuk 25 org anak2 yatim perempuan disana…makan, sekolah, buku2...pakaian dan sebagainye..

jadi sekiranye anda membaca ni..sudi2kan menghulur ..x kiralah…apa jua sumbangan ikhlas dr anda..mereka terima dgn hati yg terbuka…untuk dpt kan kepastian bolehlah telefon atau melihat web ini yer ..

Badan Kebajikan Siti Khadijah
Ustzh.Hasnah Bahari : 014 – 3341 321 (Pengurus)

Hug N KiSseS,

No comments:



I changed my font at thecutestblogontheblock.com