Followers

Saturday, March 26, 2011

kawan2 sekolah lama..

Last week kwn2 aku dr johor dtg ke rumah aku....
tak expected langsung pun depa nk dtg...lone ranger jer masing2..
tetiba jer bg short notice..hehe....aku suka jer...nak tunggu aku balik jhr entah bila kannnnnnnn...
maklumlah mak abah xde dah...payah sikitlah nk balik...x tau nk lepak mana...huhuks..
nasib si anak yatim piatu...huhuks.....x maulah citer lebih ..kang berderai ayer mato...

meh citer pasai bdk 2 org ni...dtg pong main terjah je....jadi korang tau2ler kan..depa ingat sek 7 tuh kecikkk????....ha..ko....ntah mana2 depa pusing....sampai ke rumah besor2....
ala2 umah cinderella...hehe,,,
tp tu bkn umah aku...umah aku tecit momet je...kih3

at last sampai gaks depa tuh dgn susah payah....haha...
so sbg menghargainye(cewah ayat skema nak kuar sarang)......
ku bwk2 ler ronda shah alam ni....nk pi jauh2 x leh lar yer...lenkali....mocik dlm pantang lg ni....
lg 2 hr nk lepas pantang wei...
xper lah kwn2 nye pasai..ku gigih kuar sarang...:P
sendiri kuar sendiri tanggung yer....:P

tuti fruiti....yg sakan diwar2kan...aku pong 1st time gi..dah ler tu...dpt rasa hujung sudu je..maklumler dlm pantang gituh...baik kan haku..
me with mama..gambar kena kelabukan utk sembunyikan diri ku yg cumell..
mama n lin bergaya depan tuti fruti


nota kaki: lin n mama...trima kasih dtg ..nanti dtg ler lagi dan lagi..dan lagi...kalini bwk sesapa yg jelez tgk gambar ni....kah3....

Hug N KiSseS,


No comments:



I changed my font at thecutestblogontheblock.com

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin