Followers

Friday, May 1, 2009

TaG fRoM eiDaiCe , MeZah, Tasya

Before i answer this tag.....here this comment from my tagger about me...amboi..kemain korang ek... guling2 aku baca..ade2 je korang ni..wakaka..
Komen Tasya
13. siapakah orang no 2.
Kak Mas...
selalu aku cakap ngan mak aku.. Kak Mas ni macam Kak Mah.. Kak Mah tu lawa..so kak mas pun kategori lawa ler.. dia suka terjah kat forum belionline.niceboard.biz
- hahaha..tasya...mekacih lar..kena puji2 ni..kembang semangkuk ayun aku
Komen Eidaice
12. bagaimana pulak dengan orang no 3
Mas-ujin
....aaaaa.....paling suka dengan dia ni...seorang yang cute...comell dan kelakar..peminat fanatik cerita korea nih....
-heheh..eidaice...tq... kembang sekejap...wahaha..
Komen Mezah
13. siapakah orang no 2.
mas???...tinggi paras bahu aku je...wakakakaka...cute...comel...cun...dan dengan kekecikkan badannya tu buat dia sentiasa nampak muda wpun lebih tua dari aku...kalo bercakap tu lembut je suaranya...teringin gak aku jd wanita sopan mcm dia tapi tak boleh...corong suara aku dh takleh di ejas...
- uit mezah...aku sopan ker..wakaka....x yah ler wei hang sopan...kang kitaorang pelik plak..ko sesuai dah mcm tu..
TAG
1. anda rasa anda hot?
..cuaca pun panas..mmg hot...males betui nak kuar dr rumah...
2. upload gambar kegemaran anda
lebih dari satu boleh ke?hahaha..tamak haloba betui..pls 'click' play buton..

3. kenapa anda suka gambar ini?
korea scenery.....cool jer...sedap mata memandang.....bila lar nak sampai sana ek....dlm mimpi je lar kot...muehehe
4. bila kali terakhir anda makan piza?
last 2 week rasanye...masa melawat my sil bersalin ..bawak piza dan makan kat sana togeder2....
5. lagu terakhir yang anda dengar.
OST Boys Before Flower..
6. apa yang sedang anda buat selain selesaikan tag ini?
dgr mp3..lagu korea..
7. selain dari nama anda sendiri,anda suka dipanggil dengan nama apa?
U-jin..heheh...sbb nama ni digunakan masa 1st time berforum n biz online...
8. Rakan kesayangan tag seterusnya
...adoi...nak tag sapolar..sumer dah kena sapu..ponin den..
1. Kak Seha 2. Ana3.Aen4.Kak Ida 5. Wana6. Kak izan
9. siapa no 1 kepada anda?
Kak Seha..Kakak yang sangat peramah,brutal..dan kelakor...hebat dlm aksi2 merempit ni...ngeh3..
10. bagaimana pulak dengan no 4?
Kak Ida...bukan sahaja seorg doktor..tp gak sangat2 kreatif dalam jahitan..buat cake....macam2 ler..kalo boleh semua nak buat sendirilar...suka juga dgr nasihat2 berguna drp dia..
11. kata sesuatu tentang orang no 5.
Wana....emm ..kalo dalam forum...kan main lagi ayatnye..mula2 bertentang mata cam malu2...tp dah lama2 tu....bes kawan dgn wana ni
12. bagaimana pulak dengan orang no 3
Aen..yang tahu dia ni suka shopping...especially hbag...baju...tudung...ekeke...kalau citer pasal ni laju je minah ni...
13. siapakah orang no 2.
Ana.......emmm..ini my SIL...rasa cam ngam ngan dia ni....minat pong sama..cuma dia ni rajin lar...bebanding ngan cik u-jin
14. bagi pesanan anda untuk orang no 6.
Kak iZan...masak sedap2 tu buat kecoq air liur jer...ce hantar2 kat shah alam ni...ahaks.....

4 comments:

CuTeMiUt78 said...

uish.. gigih buat tag ya..

manje said...

salm u-jin

emm amik award kat blog kite yek... :)

U-jin said...

cute..usaha keras tangga kejayaan...ekeke..

U-jin said...

manja ..oki doki...nanti kita amik...tq very much.



I changed my font at thecutestblogontheblock.com