Followers

Monday, June 20, 2011

TeLatAh AdEliA AmaNi..

Assalamualaikum..

Lama x jengah blog ku yg satu ni…semenjak 2 menjak 3 menjak ni..aku bzs dgn kerja. Balik pula kunun2 memasakler juga(kalau x kuar ler)....pastu mengadap si kecil pula…ituler rutin seharian…pastu pula mataku seakan2 xpernah cukop tidur…di ofis pun asiklah mengantuk pun…adoi…adekah ini sumer gara2 si kecilku itu….

Ish3…sib baik comel…nak jer ku gigit2 jarinye…nak je ku cubit2 pipinye…nyampessss….Amani sudah pong mencecah 5 bulan…mcm2 dah pandai..bak kata incik papa…pandai sungguh amani memandai-mandai……hahaha…Keh3..meh tgk camne dia memandai2 tu…wakaka…

saya suka mandi....yeah..

amani dengan kakak2

amani manja dengan kakak sabrina @ desaru lotus.

amani jalan2 di bukit merah...panas menyengat woo..

amani dgn org utan...org utan dah berkenan dgn anak mama ni...cam nak kiss je..kui3

org utan tu wat per ye...mengata amani ler tuh..

amani dgn toy baru..

Hug N KiSseS,

No comments:



I changed my font at thecutestblogontheblock.com