Followers

Monday, May 25, 2009

ha...i know what u did last weekend..

Saje nak citer semalam..masa kami pi rumah Mil, yasmeen habaq kat my sil yang dia mandi susu....uish pelik lak rasanye...opah dia cakap padan ler yasmeen makin putih...ahaks...kan main suka dia kena puji..

aku pong terpinga2 sambil kepelikan ler..bila plak yasmeen mandi susu....bila plak aku hantar anak aku ni pi spa...aku sendiripong setahun sekali payah nak pi...ceyy..

balik2 tu sajer ler tgk scrub susu aku yang ade kat toilet....weiiiiiiiiii....tinggal secoet jer...huhuks.....no wonder lar....kantoiiiiiiiiiiiiii...
so korang tahu apa si cikonet tu buat kan.... ish....

9 comments:

Farah said...

hahaha patutla makin putih..habis scrub susu mamanye di sapu..bijak bijak kecik2 sudah pandai jaga kulit

Aida Alias said...

hahaha.. pandai dia.. tlg perabis.. maknanya betul la dia mandi susu kan...hiihi

U-jin said...

farah , aida...itulah kecik2 dah pandai nak melawa...skolah x nak..heheh

INTAN said...

eh..kasi can le dia nk melawa jugak..hehe

U-jin said...

intan-heheh...kena sorok ler scrub tu pas ni..aiseh...

kakyong said...

u-jin biasalah tu.. seme nak ditry.. budak2 ni pantang tgk sesuatu yg baru,... lg2 kalo brg ibu nyer... hahahha

kakyong said...

ada award bertag.. lupa nak kabo,,

sila rujuk link ni yer..

http://kakyong-sukasuka.blogspot.com/2009/05/award-dari-yan-mamasyaza.html

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh..heh.. tau..tau.. apa dia dah buat ngan scrub tu.. :D

U-jin said...

kak yong ..tular...nak marah pong males...dia tgk syok cuba macam2...kadang kelakar plak..

cutemiut...hahaha..tahu xper...sib baik x bau kambing...dah susu kambing..hehe



I changed my font at thecutestblogontheblock.com