Followers

Thursday, January 8, 2009

Black Pepper Prawn

:crosstich:

What's for diner tonite???simply delicious black pepper prawn ~ super easy dish. Spicy and definite finger licking good dish...cewah saje getik menambah....seakan rasa sos prosperity pulak(perasan dan perasaan aku lar)...ahaks...hoho..apa lagi...buleh ler boikot mcd lepas ni......

:serveair:

tp patutkah kita boikot....

kalau pikir2 balik yang kerja kat company dibwh ni majoriti melayu...emm..kalo kita boikot camne pulak nasib diaorang(org melayu kita).....tp kalo x boikot kita support yahudi pulak..terbayang wajah kanak2 palestin yang menderita....uishhhh...takut jadi mcm pepatah ni pulak...."kera dihutan disusukan, ank sendiri kelaparan"...eh betui ke peribahasa ni..kalau salah ampunnnn patikkk..

@kakros01

......oleh itu ....fikir-fikirkan lah ...

:hippie:

3 comments:

sheila said...

kak,
sebenarnya..banyaklah brand & produk yg support Yahudi ni..
tp yg sy letak kat blog sy tu cuma yg sy guna je..

Hanisda said...

dalam keaadan sekarang banyak barang yg kita guna sebenarnya yg suppot yahudi..

U-jin said...

nest - ye lar ...mmg banyak..kakmas pong ade dpt emel...

ainal- tular banyak sgt...yg kita guna lak tu...cuba je lar yg mana buleh..



I changed my font at thecutestblogontheblock.com