Followers

Tuesday, February 23, 2010

Genting Highland..

Pagi tu kami checkout dan
perjalanan diteruskan ke genting plak...
sama gak...ramai gilos org..
tu nasib berjalan cuti2 raya ni..
redha je lar..

jom ler layan gambar ..hahah..

mama n sabrina

misi bermula..mana kita nak main dulu..

suka nye yasmeen...naik koboi ni..koboi gatai...hehe
hapy @ genting
1st time sabrina try cyclone ni..ha!!pucatttttt..
tu ade hati nak naik flying coaster...


ni ler flying coaster..masing2 frust x dpt naik sbb x cukop tinggi...wakaka..
sian sabrina ngan suya...lain tahun jer lah naik yer..
Ni view dr ulat gonggok...hehe...x tahu nama apa..panggil ulat gonggok je lah..

look a like..

keter antik.....sungguh antik...bau minyak jer..

masa ni dah malam dah...sejukkkkk sangat...tp nak main jugekk..

udah ler tu...penat sungguh..
masa nak balik kami naik skyway ..
gelap woo.. seram gak masa ni..
tp mulut sume 'terkunci' je.. wakakaka..
bile ada sportlight..
br le nampak muka sorang2..
kabel yg naik byk kosong...
kami yg turun ni..
suspen jugak le..

Hug N Kisses,


5 comments:

UmiDAnisH said...

hihih, bestkan g seronok2 ni

Liyana s said...

mcm gini kalu, bukans etakat kanak2 jer happy...mak kanak2 pon happy!
syoknya kak kat genting..terhingin nak bawak budak 2 badek tu

U-jin said...

mmg sronok...lama dah xpi...bes gak jd budak2..ahaks

shi3la said...

wehh lamer kau ilang takkan ko mabuk ader isi jugak kut..jeng jeng jenggggggggggg

U-jin said...

shi3la...xde nye lah....aku cuma terkena angin mabuk ko jer...haha...skrg byk layan facebuk lah...uit ade fb ke..
add aku mastura osman



I changed my font at thecutestblogontheblock.com