Followers

Friday, June 12, 2009

PetRosAiNs KLCC..

7th June,we went to Petrosains + Dinotrek with our kids . Our journey started by entering the lost world of dinosaurs at dinotrek..

Aku suka yg dinasour hijau tu...manja2 jer..x ingat lak nama dia.
.
N, after 1 hour, we continue with petrosains...starting with dark ride... tp lagi dlm tu bebudak ni dah potpet2(menunjukkan ketidaksabaran yg melampau) ...ish3..

Here, We had a lots of fun trying all the "games"...really full of science....


We all kan so excited with the science gadgets, we take almost 4hrs dok dlm tuh..
so aku advise kat sesapa yg nak pi...harus booking on phone n dtg awal2..
ramai gilos nak que kalo x buking...huhuh...
sampai lupa aku nak amik gambar byk2..
anyway,
Here are some of the photos 'my cikonet' yg teruja...

Dok dalam ni dpt rasa twister...suppose takutttt..tp korang tgk ler bebudak ni...apa dah jadi dah..masa ni x ramai org...sampai 3x diorang masuk...ish2..


Sabrina sdg kumpul harta....tp dicantas oleh Incik Papa

3D football...camne ler golkeeper 3 org ni...haru tul..

Hug N KisseS,

9 comments:

mummYaeesh said...

bestnye..teringin gak nak g bwk yaeesh tp rasanye blum sesuai lagi kot..tunggu dia 5 6 thn kot..baru dia paham sket..kang ntah ape2 jerk dia wat..hhikss

U-jin said...

kaalo 3,4 th buleh gak kot....enjoy leh cuba mcm2..mumy dady nye pong leh main..ahaks

Yan said...

bilela yan nak smpai ke sini... huhu... eh dah tukar layout.. background cungg!!

MAMASYAZA said...

bestkan dpt bwk bebudak jln2 time cuti skolah...tapi apa nak buat cuti skolah kali ni bebudak bertiga tu tak kemana2 pun...dok sibuk persiapan kenduri kawin kak long.

CuTeMiUt78 said...

wah... seronok aarrr..bebudak tu g tgk dino n petrosains tu.. ish bila la kita nak sampai plak

U-jin said...

yan, cutemiut, mamasyaza one day sampai ler tuh...
mamsyaza, holah..org kenduri kena utamakan dulu..hehe..jln2 ni beila leh pi

shi3la said...

uwaaaaaa derang yang muda ponn dahh sampaii saner tau...hakuu yg tuo nih ponn belumm sampai saner lagikk tau..adeehh sedeyy nyerrr..

kakyong said...

salam
wah dah berubah wajah blog ni...
bila buat renovation nih... ;)

U-jin said...

shi3la...ha nanti pi lar sana bebila try test dslr tuh..ahaks...

kak yong pengubahsuaian dibuat wikend lepas..ekeke



I changed my font at thecutestblogontheblock.com