Followers

Wednesday, April 8, 2009

Income tax..

Salam sumer...lama x update blog..haha..xde mud nak menaip...byk betul citer terpendam dan terperam...ahaks...

jumaat lepas pi clear income-tax..hehe.....sapa yg x buat lagi..pi ler cepat2 buat...ekceli ci u-jin pong berkurun gak x buat..kih2...kantoi....borang EA tu dok peram je dlm drawer..ingt kot2 leh jadi bongkah emas...tp tak jugak...cehh!!!!..maka..pada hari yg besejarah itu...setle ler sume...bagus gak cuti jumaat ek..mcm2 leh buat...huhu..nak tahu x..hasil dari e-filing tu cik u-jin kenalar bayor income tax...yang dpt tolak cuma epf+insurans je.....ho.. nxt month nak tolak utk bayaran zakat ler...sekurang2nye dpt kurang kan byr tax dan dlm masa yg sama dapat pahala....hohoho..bijak2..anak siapa ler itu...

6 comments:

Rozita said...

dah settle ek? bagus..

akak jumaat ni baru nak cuti..

U-jin said...

dah kak...lega rasanye....ntah nape males tul nak wat mende ni...padahal sonang jor...sbb kena kuar duit..ekeke

ana said...

Best tul cuti Jumaat ni..

manje said...

salam kenal

hehe kita punya borang income tax lom clear lagi... huhu

u-jin said...

ana..mmg best...tp kat opis kelam kabut cam x cukop masasbb hari kerja x cukop.

U-jin said...

manja ... salam kenal.. manja xper ler pi lhdn buat e-filing lagi senang....



I changed my font at thecutestblogontheblock.com